o wszystkim co najlepsze.
Telefony,sprzet,konsole,gry,filmy,muza itp
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum o wszystkim co najlepsze. Strona Główna
->
Xbox 360
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
www.luzik2.vdd.pl
----------------
ZASADY FORUM
MY :)
Telefony
----------------
NOKIA
SAMSUNG
SIEMENS
SonyEricsson
Sieci W Polsce I Wielkiej Brytani
Konsole
----------------
PS3
PSP przenośne Playstation.
PS2
PSX Forever
Wii
Nintendo DS (Dual Screen)
Gamecube
Xbox
Xbox 360
Filmy i Muzyka
----------------
Film
Muza
Teledyski
Gry
----------------
Solucje
Kody
Kody PC
Gry Sportowe
Wyscigi
Przygodowe
Gry Akcji
Hydrepack
----------------
Erotyka,piekno
Humor
Sport
Motoryzacja
Rozmowy na tematy ruzne
Erotyczne opowiadania
Komputery
----------------
Apple
Microsoft
Programy
----------------
Komunikatory
Biuro,praca,dom
Nagrywanie CD/DVD
Otwarzacze
Bezpieczenstwo
obróbka dźwięku i video
zarządzanie telefonem
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tomi
Wysłany: Sob 17:05, 12 Maj 2007
Temat postu: Graficzna prezentacja mocy
Gdybyśmy mieli wskazać jeden element spośród wielu możliwości systemu Xbox 360, który naprawdę go wyróżnia, byłby to fascynujący potencjał graficzny. Przy nieustannie rosnącej mocy obliczeniowej, wizualne wrażenie i możliwości muszę być naprawdę niezwykłe, aby zwrócić uwagę.
I takie właśnie są. Grafika nie posunęła się tu tylko o krok do przodu. Dała gigantycznego susa.
Wyobraźnia staje się rzeczywistością.
Nowe standardy
Możliwość dysponowania wielkim potencjałem to dobra rzecz – ale jeszcze lepsze jest jego wykorzystanie. Dlatego też wszystkie gry na konsolę Xbox 360 muszą obsługiwać format panoramiczny i skanowanie progresywne w rozdzielczości 720.
--------------------------------------------------------------------------------
"Niektóre układy graficzne wyglądały dobrze na papierze, ale nie sprostały
oczekiwaniom. Ten procesor graficzny staje na wysokości zadania."
--------------------------------------------------------------------------------
Przy standardowym formacie panoramicznym nie ma potrzeby rozciągania lub powiększania obrazów w celu wykorzystania całego ekranu. Standardowe używanie skanowania progresywnego w rozdzielczości 720 oznacza, że możesz korzystać z gier Xbox 360 z niemal najlepszą rozdzielczością, jaką mogą zaoferować najbardziej zaawansowane telewizory HDTV.
Wszystkie gry mogą działać w rozdzielczości 576i (która stanowi rozdzielczość standardowego telewizora) 576p, 720p i 1080i - nieważne więc, jaką rozdzielczość obsługuje telewizor. Xbox 360 sobie z nią poradzi.
Wielka moc graficzna - a rezultaty mówią same za siebie.
Fakty
Jeśli lubisz liczby, oto kilka parametrów procesora graficznego Xbox 360, które możesz spokojnie przeanalizować:
Częstotliwość rdzenia 500 MHz
Moduł ALU 48-wektorowy
Moduł ALU 48-skalarny
16 modułów Texture Fetch
16 modułów interpolacji
16 modułów Vertex Vetch z programowalnym mozaikowaniem
Specjalny moduł sterowania przepływem cieniowania
Niestandardowa szybka karta EDRAM
Dla humanistów — to bestia, a nie karta. Guru od grafiki konsoli Xbox 360, Michael Dougherty, tak skomentował moc drzemiącą pod maską:
"W budowie procesora graficznego uwzględniono przede wszystkim wydajność. Niektóre układy graficzne wyglądały dobrze na papierze, ale nie sprostały oczekiwaniom z powodu niespodziewanego obciążenia przy rzeczywistym renderowaniu. Ten procesor graficzny staje na wysokości zadania."
Itagaki znowu to robi… niesamowite.
Mówiąc o niektórych cechach szczególnych procesora graficznego Michael wskazuje na moduły wektorowe i skalarne moduły ALU 48: "Oglądamy operacje cieniowania, które wymagają setek obliczeń matematycznych na piksel.To niezwykłe móc oglądać je w czasie rzeczywistym."
--------------------------------------------------------------------------------
Potencjał graficzny systemu Xbox 360 został dotąd wykorzystany
zaledwie częściowo. Tak naprawdę nic jeszcze nie widzieliśmy.
--------------------------------------------------------------------------------
Ważne jest także odpowiednie wyważanie mocy obliczeniowej.W przeszłości można było oczekiwać, że określone elementy procesora graficznego (na przykład moduły cieniowania wierzchołków i pikseli) będą działać niezależnie, ale procesor graficzny Xbox 360 jest w stanie wyważyć oba elementy tak, że gdy jeden jest niepotrzebny, drugi może korzystać z jego zasobów. Jak określa to Michael, "Moc obliczeniowa jest kierowana tam, gdzie jest potrzebna."
Co to wszystko oznacza? Rezultaty widać w praktyce, na każdym zdjęciu czy filmie: tekstura skóry koszykarza, oddzielne źdźbła trawy, realistyczny ruch mięśni twarzy, armie szczegółowych postaci, które jednocześnie pojawiają się na ekranie, zapierające dech w piersi realistyczne środowiska.
Lista jest długa, ale liczy się efekt. Graficzna moc konsoli Xbox 360 to najuważniej analizowana cecha systemu, a zarazem jego największa zaleta. To ona najlepiej świadczy o nastaniu nowej generacji gier.
Bardzo optymistyczne jest to, że pomimo całego dotychczasowego spektakularnego efektu, potencjał graficzny konsoli Xbox 360 został dotąd wykorzystany zaledwie częściowo. Tak naprawdę nic jeszcze nie widzieliśmy
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin