o wszystkim co najlepsze.
Telefony,sprzet,konsole,gry,filmy,muza itp
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum o wszystkim co najlepsze. Strona Główna
->
PSP przenośne Playstation.
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
www.luzik2.vdd.pl
----------------
ZASADY FORUM
MY :)
Telefony
----------------
NOKIA
SAMSUNG
SIEMENS
SonyEricsson
Sieci W Polsce I Wielkiej Brytani
Konsole
----------------
PS3
PSP przenośne Playstation.
PS2
PSX Forever
Wii
Nintendo DS (Dual Screen)
Gamecube
Xbox
Xbox 360
Filmy i Muzyka
----------------
Film
Muza
Teledyski
Gry
----------------
Solucje
Kody
Kody PC
Gry Sportowe
Wyscigi
Przygodowe
Gry Akcji
Hydrepack
----------------
Erotyka,piekno
Humor
Sport
Motoryzacja
Rozmowy na tematy ruzne
Erotyczne opowiadania
Komputery
----------------
Apple
Microsoft
Programy
----------------
Komunikatory
Biuro,praca,dom
Nagrywanie CD/DVD
Otwarzacze
Bezpieczenstwo
obróbka dźwięku i video
zarządzanie telefonem
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tomi
Wysłany: Nie 23:24, 13 Maj 2007
Temat postu: [SOFT] JAK zrobic swoj COLDBOOT, full modyfikacja opening_p
CUSTOM COLDBOOT full modyfikacja opening_plugin.rco
Na poczatek sciagamy ta paczke:http://www.sendspace.com/file/5r9p0o
Znajdziemy w niej:
1.RCOTOOL by Z33 <----narzedzie ktorym bedziemy sie poslugiwac,program bez GUI obsluga z dosa ;]
2.Pliki do podmiany
-grafika <--pliki uzyte przy coldboocie psp-team
-objectfiles <--weavy powyciagane z plikow .rco ktorze mozemy sobie wrzucic do coldboota
-soundboot <-- dzwiek uzyty w coldboocie psp-team
3.PSP-TEAM coldboot (jedynie jako przyklad, nie narzekac ze brzydki )
Do zrobienia ponizszych rzeczy mozesz uzyc plikow z paczki, badz wyciagnac je wlasnorecznie z pliku .rco i przerobic np. w photoshopie UWAGA program rozpoznaje jedynie pliki z fw. 2.50 2.60. W folderze rcotool znajdziecie plik opening_plugin.rco z fw.2.60.Praktycznie mozecie wypakowac kazdy plik .rco, a co sie z tym wiaze? mozecie podmienic wszystko na co macie ochote(w granicach rozsadku oczywiscie). Tutaj ograniczymy sie jedynie do coldboota.
Opisze wam glownie obsluge programu rcotool(w paczce jest manual, ale dla znajacych angielski), w kwesti grafiki ogranicze sie do najwazniejszych informacji:
1. po edycji jakiegokolwiek pliku graficznego wyciagnietego z .rco, ! przed zapisaem zmieniamy jego tryb na "kolor indeksowany", paleta "selektywna" i wpisujemy 256 kolorow ! . Pliki zapisujemy z takimi nazwami i rozszerzeniami z jakimi nam sie wypakowaly, dla plikow w coldboocie jest to .bmp,
dla weava w coldboocie .tga...etc
2.W paczce w folderze pliki do podmiany/grafika mozemy zauwazyc, ze dla plikow graficznych musimy miec osobno zapisany kanal alpha.Oto najszybsza i najprostsza metoda na uzyskanie go w przypadku photoshopa:
Klikamy na gornym pasku Obrazek-->Dopasuj-->Usun kolor
nastepnie Obrazek-->Dopasuj-->Auto-poziomy
Zapisujemy nasz plik alpha
Tutorial bedzie oparty na zamieszczonych w paczce plikach
Z folderu RCOTOOL by Z33 kopiujemy folder rcotool na dysk c:
Wchodzimy w Start-->programy-->akcesoria-->wiersz polecen
wpisujemy- c:
nastepnie- cd rcotool
Teraz jesli chcemy wypakowac opening_plugin.rco i zobaczyc co w nim siedzi
wpisujemy rcotool -A opening_plugin.rco
w folderze rcotool wypakowane pliki i w tym plik graficzne ktore mozesz edytowac ;] Mozesz tak wypakowac kazdy .rco
Jesli wypakowales .rco to przenies te pliki w jakis folder zeby nie przeszkadzaly w dalszej pracy;]
Kopiujemy wszystkie pliki z paczki z folderu pliki do podmiany\grafika do folderu rcotool i zaczynamy podmieniac ;]
tex_logo:
Wpisujemy rcotool -r opening_plugin.rco tex_logo i klepiemy enter
powinnismy ujrzec cos takiego:
jesli tak jest to wszystko idzie dobrze ;]
tex_glow_A:
Wpisujemy rcotool -r opening_plugin.rco tex_glow_A i enter
Jedna z ciekawszych rzeczy jakia mozna zrobic, jest wlozenie modelu weava z xmb w coldboota;) W paczce w folderze: pliki do podmiany\objectfiles wypakowalem specjalnie dla was narazie wszystkie dostepne na "rynku" objekty ;] dwa modele zrobione
przez Z33 (agelwave oraz donuts) plus standardowy wave z xmb i coldboota. Wybierzcie sobie ktorys i skopiujcie plik .gmo do folderu rcotool.
W coldboocie psp-team jest uzyty objekt "zangel"
Podmiana weava:
wpisujemy: rcotool -r opening_plugin.rco mdl_00 i enter
W przypadku uzycia pliku z folderu "donut model" otrzymamy taki efekt:
Lecz na tym sie oczywiscie nie konczy jesli bawiles sie w robienie wlasnych weavow, to przygotuj wlasna grafike w taki sam sposob jak przy weavach i wrzuc ja do folderu rcotool.Jesli skopiowales wczesniej wszystkie pliki graficzne z paczki, to powinienes miec w folderze rcotool plik
niebieska.tga, ktorego uzyjemy dla przykladu:
wpisujemy rcotool -w opening_plugin.rco mdl_00 niebieska.tga i enter
Powinnismy miec zmieniona texture w weavie.
I ostatnia rzecz jaka tutaj opisze...wrzucanie wlasnego soundboota.
Kopiujemy z folderu \Pliki do podmiany\Soundboot plik snd_opening.vag do folderu rcotool
wpisujemy rcotool - r opening_plugin.rco snd_opening i enter
Nastepna rzecza ktora nam pozostaje to radosc z wlasnego projektu
DZIALAJACY EMU PSX ZE ZMIENIONYM COLDBOOTEM
PRIMO:
SCIAGAMY
for 3.10
http://www.sendspace.com/file/uwo113
for 3.03
http://www.sendspace.com/file/ia3mim
Plik wrzucamy do flash0/vsh/nodule i zgadzamy sie na podmiane(nie zapomnijcie zrobic kopii zapasowej)
SECUNDO:
wchodzimy do flash0:/vsh/resource/ i kopiujemy stad gdzies plik opening_plugin.rco(oryginalny, bez zmienionego coldboota)
nastepnie zmieniamy jego nazwe na 0pening_plugin.rco (to jest ZERO a nie duze O) i wrzucamy spowrotem do vsh/resource
Po tej prostej operacji mozemy sobie juz wrzucac wlasne, zmodyfikowane pliki opening_plugin.rco
i cieszyc sie grami z PSX ;D
Z trzech gier ktore wrzucilem 2 sie uruchomily, 3 prawdopodobnie zwalona
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin