|
o wszystkim co najlepsze. Telefony,sprzet,konsole,gry,filmy,muza itp
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomi
Administrator
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:04, 12 Maj 2007 Temat postu: E=Xbox 360 |
|
|
Xbox 360™ to przełom w dziedzinie konsol. Umożliwia oglądanie domowych filmów, słuchanie muzyki, oglądanie zdjęć i DVD o wysokiej rozdzielczości oraz oferuje inne funkcje.
Jeśli chodzi o gry, konsola ma niesamowitą moc obliczeniową. W rezultacie tego gry są bardziej realistyczne niż kiedykolwiek przedtem. Nowe, ekscytujące doznania są teraz możliwe dzięki technologicznym postępom w symulacji fizyki na konsoli Xbox 360.
Ale jaka fizyka wchodzi tu w grę i w jaki sposób zmienia ona korzystanie z konsoli Xbox 360 w tak niezwykłe, wciągające przeżycie?
Fizyka w akcji.
Gdy mówimy o fizyce w grach, mamy na myśli stopień łatwości odtwarzania naturalnego ruchu obiektów. Upraszczając, programiści mogą symulować takie rzeczy, jak:
zachowanie piłki, która odbija się na murawie
sposób, w jaki wywraca się i obraca pojazd w czasie wypadku
sposób, w jaki obiekty są wyrzucane do góry podczas eksplozji
ruch kończyn postaci, która przewraca się i stacza ze schodów
Jej zastosowania są nieograniczone, a efekty niewyobrażalne, co otwiera nowe możliwości dla gier tworzonych na konsolę Xbox 360. Można jednocześnie śledzić tysiące obiektów i manipulować nimi w czasie rzeczywistym, przed twoimi oczami, dając ci wielki, cyfrowy plac zabaw do zbadania. Rzućmy na niego okiem.
--------------------------------------------------------------------------------
Teraz wystarczy jedynie bezprzewodowy
kontroler, by dosiąść wiernego wierzchowca
i ruszyć szarżą na szeregi nieprzyjaciół.
--------------------------------------------------------------------------------
Realistyczne środowiska, niewiarygodne doświadczenia
Według Christa Satchella, dyrektora pionu rozwoju gier w firmie Microsoft, unikatowa, wielordzeniowa architektura procesora Xbox 360 umożliwia twórcom gier osiągnięcie rzeczy niemożliwych na innych konsolach.
Saint's Row pozwoli ci wywołać zamęt w okolicy..
Według Satchella "Gdy łączysz sztuczną inteligencję z wyrafinowaną fizyką, nie oglądasz przygotowanej animacji, ale scenę tworzoną w czasie rzeczywistym. Postaci natychmiast reagują na bodźce z otoczenia i na twoich oczach rodzą się nowe doświadczenia."
Gdy więc atakujesz inną postać na ulicy miasta, bohaterowie niezależni wokół zareagują w całkowicie nowy sposób. Padną, poszukają osłony, zaczną kulić się ze strachu i chronić swoje dzieci – zupełnie jak prawdziwi ludzie.Twoje działania nie będą już pozbawione znaczenia, a zamiast tego będziesz świadkiem efektów własnego zachowania.
Trzeba będzie patrzeć pod nogi i uważać na obiekty w najbliższym otoczeniu. Czy podniesiesz ten śmietnik i ciśniesz nim w przeciwnika, czy też pobiegniesz za zaparkowaną taksówkę, aby uciec przed atakiem? Jeśli kopniesz koła pobliskiego wózka z owocami, być może zalejesz ulicę dziesiątkami pomarańczy i spowolnisz swojego prześladowcę? Jedynym ograniczeniem jest twoja kreatywność.
Precyzja w każdej sytuacji
Gry na konsolę Xbox® obecnej generacji, takie jak Forza Motorsport™ osiągają już granicę symulacji fizyki. Twój samochód – i samochody twoich konkurentów – rozbijają się podczas kolizji przy dużej prędkości. Wyścigi na konsoli Xbox 360 są jeszcze bardziej realistyczne, gdyż możliwe są wyrafinowane obliczenia fizyczne.
Wyścigi na konsoli Xbox 360 są jeszcze bardziej realistyczne, gdyż możliwe są wyrafinowane obliczenia fizyczne. Gry takie jak SEGA Full Auto™ włączają do rozgrywki każdy szyld reklamowy, znak drogowy i samochód rywala.
Możesz rozbić jedną stronę budynku i wytyczyć własny skrót przez restaurację na parterze lub odbić się samochodem z rampy i przelecieć nad powierzchnią parkingu. Nie musisz już podążać wytyczoną ścieżką. Możesz zamiast tego wyznaczyć własną drogę, dzięki czemu wzrosną twoje szanse w zmaganiach z przeciwnikami.
No dobra... kto chce oberwać?
Konsola Xbox 360 nie tylko umożliwia fantastyczną symulację fizyki, ale także przetworzenie więcej jednoczesnych zdarzeń. Na przykład gra przygodowa Kameo™: Elements of Power™ przygotowana przez firmę Rare, zawiera scenę, która z pewnością przejdzie do historii gier.
Po poziomie wprowadzającym stajesz przed dylematem – musisz przedostać się przez pole bitwy do swojego celu. Jednak na twojej drodze stoi 1000 trolli wymachujących w powietrzu pięściami.
Przed pojawieniem się konsoli Xbox 360 podobne sceny były możliwe tylko w wysokobudżetowych filmach z Hollywood, takich jak Władca Pierścieni. Teraz potrzebujesz tylko kontrolera bezprzewodowego i systemu Xbox 360, aby chwycić wodze wiernego rumaka i przedrzeć się przez pole pełne nieprzyjaciół.
Wierzchołek góry lodowej
Słowa nie wyrażą wszystkiego. Aby w pełni docenić potęgę tych zaawansowanych modeli, musisz zobaczyć gry na własne oczy i doświadczyć mocy fizyki na konsoli Xbox 360. Obejrzyj zdjęcia i filmy z poniższych gier na konsolę Xbox 360 i przekonaj się osobiście:
Kameo: Elements of Power
Full Auto™
The Elder Scrolls IV: Oblivion™
Call of Duty® 2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|