|
o wszystkim co najlepsze. Telefony,sprzet,konsole,gry,filmy,muza itp
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomi
Administrator
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:07, 12 Maj 2007 Temat postu: Przestrzenna rewolucja |
|
|
Jakość dźwięku jest czynnikiem często pomijanym w grach, a jeszcze mniej mówi się o architekturze sprzętowej z tej dziedziny. Ale teraz wrażenia słuchowe stają się niezbędnym elementem dobrej gry, zaś konsola Xbox 360™ jest w stanie zapewnić dźwięk najwyższej jakości. W Perfect Dark Zero™ słyszysz strzały zza prawego ramienia i możesz precyzyjnie obrócić się i oddać salwę w stronę przeciwnika. Nie dlatego, że go widzisz, ale dlatego, że go słyszysz.
Osobiste listy odtwarzania
Innowacją była możliwość zapisania muzyki na twardym dysku konsoli Xbox® i używania jej jako szafy grającej. Udostępnienie funkcji list odtwarzania w grach było znakomitym posunięciem. Ale wprowadzenie tej praktyki jako standardowej funkcji każdej gry Xbox 360 jest po prostu genialne. Możesz słuchać dowolnej muzyki, w dowolnym momencie i w dowolnej części gry.
--------------------------------------------------------------------------------
"Xbox 360 jest bardzo elastyczny i umożliwia programistom łatwe
tworzenie złożonych dźwięków, dobrze dopasowanych do akcji w grze."
--------------------------------------------------------------------------------
Programista nie decyduje już o tym, czy udostępnić tę funkcję, czy nie. To już nie jego sprawa. Zajmuje się tym Xbox 360 i możesz dzięki temu słuchać, czego chcesz, kiedy chcesz i w dowolnej części gry.
Jakość DVD
Dzięki parametrom wyjścia 48 kHz, Xbox 360 dysponuje jakością równą nawet najlepiej zmiksowanym płytom DVD dostępnym na rynku. Mówiąc wprost, technologia dźwięku stoi na równi z produkcjami z Hollywood, więc gdy następnym razem włączysz najbardziej audiofilską płytę DVD, zrozumiesz, czego można spodziewać się po systemie Xbox 360. Pomyśl o takich filmach, jak Daredevil (jeden z najlepiej zmiksowanych filmów wszechczasów), seriach Władca Pierścieni, Gwiezdne Wojny, Matrix i tym podobne.
Niezależna kompresja
Xbox 360 obsługuje także do 320 niezależnych kanałów kompresji. Mówiąc prościej, oznacza to znaczący postęp w dziedzinie dźwięków otoczenia, takich jak śpiew ptaków, szum liści, odległe wystrzały z pola bitwy. Dzięki temu doznania są znacznie bardziej intensywne, gdyż można skompresować więcej dźwięku bez straty jakości.
Lista jest jeszcze dłuższa
Podczas pracy nad systemem Xbox 360 stworzono znacznie bardziej elastyczne środowisko programistyczne. Dzięki temu twórcy gier mogą łatwiej tworzyć złożone dźwięki, które są dopasowane do akcji w grze. 32-bitowe przetworniki zapewniają moc potrzebną do uzyskania znakomitego pasma i precyzji oraz cyfrowego dźwięku 5.1 w systemie surround. To dźwięk, w którym możesz się całkowicie zanurzyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|